Українець визвірився на «Ощадбанк» через відсутність грошей: «Чому я повинен їх замовляти?»

Українець визвірився на «Ощадбанк» через відсутність грошей: «Чому я повинен їх замовляти?»

Клієнт залишився незадоволений обслуговуванням на касі.

Українець залишився незадоволений обслуговуванням в «Ощадбанку» у зв’язку з чим залишив негативний відгук і розповів в чому була причина.

Детальніше про це він написав на сайті Мінфіну.

За словами Івана Синчука, зазвичай він знімає готівку в банкоматі, проте в той день йому терміново було необхідно зняти готівку. Для цього він звернувся в Центральне відділення «Ощадбанку» в Луцьку по вул. Богдана Хмельницького, 3-А. Іван зазначив, що у відділенні працювала всього 1 каса з 6 і та для людей з обмеженими можливостям.

Коли чоловік попросив касира перевести в готівку йому необхідну суму з зарплатної картки, то отримав питання:»А ви замовляли?». Він відповів негативно, після чого касир побігла консультуватися з колегами. Через 5 хвилин вона прибігла і, за словами Івана, поверхнево йому відповіла, що може видати лише половину необхідної суми або – до побачення.

Тоді клієнт підійшов до адміністратора і попросив покликати керуючого. Як виявилося, керуючий перебував на лікарняному, а його заступник – у відрядженні. Менеджер по роботі з VIP-клієнтами був у від’їзді. За підсумком чоловікові заявили:»Вибачте, ми нічим не можемо Вам допомогти».

«Питання: чому я повинен замовляти не значні суми щоб їх зняти !!!»,- написав Іван.

У відповідь адміністрація «Ощадбанку» відповіла, що в касі могло не виявитися необхідної суми грошей, тому дану операцію необхідно замовляти заздалегідь.

Відгук / скріншот